Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Τα σοκολατούχα που σημάδεψαν την παιδική μας ηλικία

Από το Carnation (που έβγαλε τη Λόλα από τη φωτιά) μέχρι το όνομα και πράμα Milko, θυμόμαστε τα γάλατα με γεύση σοκολάτα που έμειναν αξέχαστα
Τα σοκολατούχα που σημάδεψαν την παιδική μας ηλικία
Λίγα πράγματα χαράχτηκαν βαθιά στο μυαλό μας κατά τη διάρκεια των παιδικών μας χρόνων. Το Disneyclub, οι κόντρες Άρη-ΠΑΟΚ στο Αλεξάνδρειο, τα πρώτα σήριαλ του MEGA, το Milko και η τυρόπιτα ήταν τα βασικότερα. Λέγοντας Milko, δεν εννοούμε μόνο το ομώνυμο γάλα. Το λήμμα “milko” υπονοούσε (και υπονοεί) όλο τον πλούτο των σοκολατούχων της χώρας.
Carnation
Όλο το μυστικό βρισκόταν στο τσίγκινο κουτάκι και στο μότο της διαφήμισης “την απίστευτη γεύση να πίνεις, άντρας σαν τον Carnation να γίνεις”. Ίσως το μοναδικό από τα παρακάτω γάλατα που ήταν 27 φορές πιο απολαυστικό όταν το έπινες ζεστό, ή τουλάχιστον όχι παγωμένο. Οι μύστες των σοκολατούχων θα με καταλάβουν.

Yoko Choco Το ρόφημα-σφηνάκι. Το κιτρινοκαφέ του χάρτινο κουτάκι με το ενσωματωμένο καλαμάκι ήταν το αντικείμενο-φετίχ των μαθητικών μας χρόνων. Σήμερα, στα ψυγεία των σούπερμάρκετ μπορείς να βρεις το Yoko Choco Junior. Καμία σχέση. Βεβήλωση του ονόματος και των αθώων μας ψυχών.

Choco (της ΦΑΓΕ)
Η τρομοκρατική για το παιδικό μάτι συσκευασία του Choco αδίκησε υπερβολικά το συγκεκριμένο γάλα. Αυτό το χοντροκομμένο διάφανο μπουκάλι έκρυβε ένα γάλα με πολύ ιδιαίτερη γεύση (αν και φανερά παχύρρευστο) που λίγα παιδιά τολμούσαν να κατεβάσουν από το ράφι. Το εκτιμήσαμε όταν πια δεν μας έκαναν εντύπωση οι συσκευασίες με ζωγραφιές και ζωάκια. Αργά.

Dolca
“Γάλα με κακάο, όλο δύναμη και όλο νοστιμιά”. Θυμόμαστε περισσότερο τη φιγούρα του λαγού στη διαφήμιση και στο κουτάκι, παρά το γάλα itself. Εσύ;

N'Joy

Ιστορικό. Ήταν το πρώτο που κόντραρε στις συνειδήσεις μας τόσο έντονα το Milko στα μέσα των 90s. Η πρόταση της ΦΑΓΕ ενισχύθηκε πολύ από τη μεταμοντέρνα συσκευασία του N'Joy με το καπάκι που άνοιγε μετά από το τράβηγμα της πλαστικής περόνης. Στη συνέχεια, η ΦΑΓΕ έκανε το ίδιο λάθος με τη ΔΕΛΤΑ. Το έβγαλε και σε μπουκάλι

το σοκολατούχο της) EBΟΛ
Ποιότητα. Το καμάρι της Μαγνησίας. Το σοκολατούχο που δεν κέρδισε τους πιστούς του με τη διαφήμιση και το promotion, αλλά μόνο με την αξία του. Δηλαδή τη γεύση του. Ρώτα έναν Βολιώτη να σου πει.

Action
Ποντάραμε πολλά στο Action. Ήταν η εποχή που όλοι οι νυν “30 παρά λίγο” παίζαμε κάποιο άθλημα και νομίζαμε ότι είμαστε καλοί σε αυτό. Βγαίνει λοιπόν το Αction (σοκολατούχο γάλα με μέλι και βύνη), υπόσχεται φουλ ενέργεια και φτερά στα πόδια και ξαφνικά θεωρήσαμε ότι βρήκαμε το κλειδί για τα παρκέ του ΝΒΑ. Πολύ καλή και ιδιαίτερη γεύση, αλλά καριέρα στο μπάσκετ δεν κάναμε ποτέ.

ΤΟΠΙΝΟ
Το πίνω ακόμα. Τίμιο σοκολατούχο. Αν έπαιζε μπάσκετ στην Εθνική Ελλάδος, θα ήταν ο Μάικ Μπράμος. Δεν έχει τρελάνει κόσμο, δεν έχει απογοητεύσει κανέναν.

Ροδοπάκι
Ίσως η καλύτερη ανάμνηση όσων έχουν πάει φαντάροι στον Έβρο.

Mars
Το ίδιο πρόβλημα με το παγωτό Mars. Η Mars είναι η καλύτερη σοκολατομπάρα. Ούτε σε παγωτό, όμως, ούτε σε γάλα. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτή τη ζωή. Δεν χρειαζόταν να γίνει γάλα. Το πίνεις και μετά διψάς χειρότερα.

And the ultimate winner is:

Milko
Το να μπεις στη διαδικασία να αναλύσεις το ρόλο του Milko (του χάρτινου Milko) στην διαπαιδαγώγηση και τη σφυρηλάτηση της προσωπικότητάς μας είναι σαν να προσπαθείς να αποδείξεις ότι η Kate Beckinsale είναι πιο ωραία γκόμενα από την Donatella Versace. Μάταιο. Να ενημερώσουμε επί τη ευκαιρία τη ΔΕΛΤΑ ότι το μιλκομπούκαλο δεν έχει το αγαπημένο μας γάλα μέσα. Έχει κάτι άλλο.

Πηγή:men24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου