"Σταματήστε το μίσος": Αυτός είναι ο τίτλος της προκλητικής και
πρωτότυπης νέας διαφήμισης της Benetton που δείχνει τον Μπαράκ Ομπάμα να
φιλιέται ενθέρμως με τον κινέζο ομόλογό του και τη Μέρκελ να δίνει με
τη σειρά της φιλί στο στόμα στον Σαρκοζί. (pics+vid)
Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "Unhate" χρησιμοποιεί τους παγκόσμιους ηγέτες σε "εφευρετικό" φωτομοντάζ, το οποίο προκάλεσε την οργή της Καθολικής Εκκλησίας, ενώ ταυτόχρονα δίχασε την κοινή γνώμη για το κατά πόσο προκλητική είναι.
Σε ανακοίνωσή του, ο εκπρόσωπος του Βατικανού, Φεντερίκο Λομπάρντι, έκανε γνωστό ότι θα προχωρήσει σε "διαβήματα προκειμένου να διασφαλιστεί ο σεβασμός προς το πρόσωπο του Αγίου Πατέρα".
"Πρόκειται για μια σοβαρή έλλειψη σεβασμού προς τον Πάπα, αποτελεί προσβολή για τα συναισθήματα των πιστών, μια σαφή απόδειξη του πώς μπορούν να παραβιαστούν σε μια διαφήμιση, οι θεμελιώδεις κανόνες του σεβασμού προς ένα πρόσωπο για να προσελκύσει την προσοχή μέσω της πρόκλησης" τόνισε το Βατικανό.
Οι αντιδράσεις για τη νέα καμπάνια έχουν ήδη ξεκινήσει, με τους New York Times να αρνούνται να δημοσιεύσουν τη διαφήμιση και πολλούς αναλυτές να κάνουν λόγο για ένα μεγάλο ρίσκο.
Μέρκελ-Σαρκοζί
Ομπάμα-Ζιντάο (κινέζος ομόλογός του)
Ομπάμα- Ούγκο Τσάβεζ
Πάπας- Αχμέντ Μοχάμεντ Ελ Ταγιέμπ
Από την πλευρά της η Benetton λάνσαρε και το Unhate Foundation, καλώντας τους χρήστες να ανεβάσουν κι αυτοί τη δική τους φωτογραφία στο διαδίκτυο.
Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο "Unhate" χρησιμοποιεί τους παγκόσμιους ηγέτες σε "εφευρετικό" φωτομοντάζ, το οποίο προκάλεσε την οργή της Καθολικής Εκκλησίας, ενώ ταυτόχρονα δίχασε την κοινή γνώμη για το κατά πόσο προκλητική είναι.
Σε ανακοίνωσή του, ο εκπρόσωπος του Βατικανού, Φεντερίκο Λομπάρντι, έκανε γνωστό ότι θα προχωρήσει σε "διαβήματα προκειμένου να διασφαλιστεί ο σεβασμός προς το πρόσωπο του Αγίου Πατέρα".
"Πρόκειται για μια σοβαρή έλλειψη σεβασμού προς τον Πάπα, αποτελεί προσβολή για τα συναισθήματα των πιστών, μια σαφή απόδειξη του πώς μπορούν να παραβιαστούν σε μια διαφήμιση, οι θεμελιώδεις κανόνες του σεβασμού προς ένα πρόσωπο για να προσελκύσει την προσοχή μέσω της πρόκλησης" τόνισε το Βατικανό.
Οι αντιδράσεις για τη νέα καμπάνια έχουν ήδη ξεκινήσει, με τους New York Times να αρνούνται να δημοσιεύσουν τη διαφήμιση και πολλούς αναλυτές να κάνουν λόγο για ένα μεγάλο ρίσκο.
Ομπάμα-Ζιντάο (κινέζος ομόλογός του)
Ομπάμα- Ούγκο Τσάβεζ
Από την πλευρά της η Benetton λάνσαρε και το Unhate Foundation, καλώντας τους χρήστες να ανεβάσουν κι αυτοί τη δική τους φωτογραφία στο διαδίκτυο.
Πηγή:cosmo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου