Η Manchester United ετοιμάζεται να ξεκινήσει το δικό της κοινωνικό δίκτυο έχοντας σα στόχο να προσελκύσει τους εκατομμύρια οπαδούς της ομάδας παγκοσμίως!
Μάλιστα, η πρωταθλήτρια Αγγλίας (για 19η φορά) έχει αναθέσει στη SapientNitro να χειρίζεται την ψηφιακή στρατηγική της σε θέματα επικοινωνίας, προώθησης και γενικότερα ολόκληρης της διαδικτυακής εμπειρίας. Ενώνοντας τις δυνάμεις τους θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν ένα ολοκαίνουριο κοινωνικό δίκτυο με στόχο να φιλοξενήσει τους εκατομμύρια fans της ομάδας ανά τον κόσμο, δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις ασιατικές χώρες.
Ο στόχος για το νέο κοινωνικό δίκτυο είναι να φτάσει τους 500 εκατομμύρια χρήστες, δεδομένου ότι οι υποστηρικτές των “μπέμπηδων” ξεπερνούν τους 660 εκατομμύρια παγκοσμίως και ότι οι fans της σελίδας της Manchester United στο Facebook ανέρχονται στα 20 εκατομμύρια.
Στο νέο κοινωνικό δίκτυο θα αναρτώνται τα τελευταία νέα της ομάδας, θα προβάλλεται αποκλειστικό περιεχόμενο (για παράδειγμα αποσπάσματα από το τηλεοπτικό κανάλι MUTV), ενώ τέλος, οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να αγοράζουν συλλεκτικά αντικείμενα της αγαπημένης τους ομάδας.
Πηγή:brandrepublic
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου