Το New South China Mall είχε όλα τα φόντα για να γίνει ένα μελίσσι
κόσμου, κατανάλωσης και διασκέδασης. Κάθε σημείο του εμπορικού κέντρου
στο Dongguan (με πληθυσμό 10 εκατομμύρια κατοίκους) είχε και το δικό του
χαρακτήρα – Άμστερνταμ, Καλιφόρνια, Καραϊβική, Αίγυπτος, Παρίσι, Ρώμη
και Βενετία.
Υπήρχε, δηλαδή, μια ψεύτικη Αψίδα του Θριάμβου στον τομέα του Παρισιού, γόνδολα με νερό στον τομέα της Βενετίας κ.ο.κ
Το εμπορικό είχε 8.000 θέσεις πάρκινγκ και λούνα παρκ, ενώ είχε χώρο για 2.350 καταστήματα.
Τι μπορεί να πήγε λοιπόν στραβά σε μια τόσο μεγάλη επένδυση;
Η
τοποθεσία ήταν προβληματική. Ήταν απομακρυσμένο από την πόλη και έτσι
δύσκολα κάποιος θα πήγαινε μέχρι εκεί για να ψωνίσει. Δεν υπήρχε
συγκοινωνία άμεση – ένας ρεπόρτερ μάλιστα είχε γράψει στο αφιέρωμά του
πως χρειάστηκε 2,5 ώρες για να φτάσει ως εκεί!
Τελικά, για καιρό, τα μόνα μαγαζιά που είχαν ανοίξει εκεί ήταν μερικά fast food, αφήνοντας το 99% του εμπορικού άδειο.
Ακόμη,
η πόλη Dongguan ήταν μια πόλη στην οποία έμεναν κυρίως εργάτες
εργοστασίων, κανείς δεν είχε τα χρήματα για να ψωνίζει στα εμπορικά
κέντρα.
Έγιναν αρκετές προσπάθειες για να μη θεωρηθεί ένα
εμπορικό–φάντασμα, όμως μέχρι στιγμής λίγοι έχουν ενδιαφερθεί να
δοκιμάσουν να ζωντανέψουν τη γειτονιά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου