Αλλάζουν τα δεδομένα και στο YouTube, καθώς υπάρχουν σκέψεις για τη δημιουργία συνδρομητικών καναλιών. Για παράδειγμα ένας παραγωγός θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα κανάλι το οποίο θα εκπέμπει αποκλειστικά μαθήματα γυμναστικής και για να καλύψει τα έξοδά και αλλά και να βγάλει κάποιο κέρδος να επιτρέπει την πρόσβαση μόνο με το ανάλογο αντίτιμο συνδρομής.
Ο διευθύνων σύμβουλος του YouTube, Salar Kamangar, είπε πως ακόμη δεν υπάρχει κάποιο έτοιμο προϊόν, αλλά διερευνώνται τις δυνατότητες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα.
Πηγή:iefimerida.gr
Ο διευθύνων σύμβουλος του YouTube, Salar Kamangar, είπε πως ακόμη δεν υπάρχει κάποιο έτοιμο προϊόν, αλλά διερευνώνται τις δυνατότητες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα.
Πηγή:iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου