Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Ο κατάλογος ταβέρνας της Νάξου που έγινε viral -Τα έβαλε με τους πολιτικούς, το ΔΝΤ και τις τράπεζες

Φωτογραφία: Wikipedia
Ιδιοκτήτης σε ταβερνάκι της Νάξου αποφάσισε να ενημερώσει μέσα από τον κατάλογο του μαγαζιού για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα και πώς τη βιώνουν οι Έλληνες πολίτες.
Έκπληκτος έμεινε αναλυτής στη Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, Κρίστιαν Χέντερσον, όταν στο πίσω μέρος του καταλόγου,αντί να γράφει μόνο 'Ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώσει, αν δε λάβει μόνιμη απόδειξη', υπήρχε και ένα δεύτερο μήνυμα που εξηγούσε που πάνε τα χρήματα του ΦΠΑ. 


«Ο καταναλωτής πρέπει επίσης να γνωρίζει ότι τα χρήματα που η ελληνική κυβέρνηση λαμβάνει από το φορολογικό σύστημα δίνεται στις τράπεζες για να πληρώσουν ένα χρέος που οι ίδιες δημιούργησαν μαζί με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Πληρώνουμε φόρους για να ζούμε στην φτώχεια και την ανεργία, παρακολουθώντας την κατάρρευση της δημόσιας εκπαίδευσης και του συστήματος υγείας. Η βρώμικη δουλειά γίνεται από τους πολιτικούς οι οποίοι συμμορφώνονται υπάκουα στις πολιτικές των πλούσιων και ισχυρών. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι και οι θεσμοί οι οποίοι έχουν δημιουργήσει αυτό που αποκαλούν "οικονομική κρίση" απαιτούν από εμάς να είμαστε νομοταγείς και να πληρώνουμε τους φόρους μας».
Η φωτογραφία του Χέντερσον με το μήνυμα έχει γίνει viral στο Twitter. Ο ίδιος έγραψε το σχόλιο «Μήνυμα στο πίσω μέρος καταλόγου σε ταβέρνα στη Νάξο» και τα hashtag #Naxos, #Greece.


Πηγή: iefimerida.gr

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Οι διάσημες «απαγορευμένες» διαφημίσεις μόδας που προκάλεσαν την κοινή γνώμη

Ο μέσος καταναλωτής «βομβαρδίζεται» καθημερινά με άπειρες διαφημίσεις, πιο συγκεκριμένα από 500 μέχρι 2.000 την ημέρα. Άλλες είναι διασκεδαστικές, άλλες συγκινητικές, άλλες ενημερωτικές, άλλες πονηρές και άλλες τόσο προκλητικές που «κόβονται» από τις αρμόδιες επιτροπές που έχουν συσταθεί για αυτόν ακριβώς το λόγο. Βέβαια το τι προσβάλλει όντως τη δημόσια αιδώ και τι όχι είναι σχετικό όταν μιλάμε για διαφημίσεις που μπορούν να θεωρηθούν «τέχνη» -όπως συμβαίνει άλλωστε και με οτιδήποτε «καλλιτεχνικό».
Οι ακόλουθες διαφημιστικές καμπάνιες άφησαν ιστορία με το σκανδαλιστικό τους περιεχόμενο, το οποίο και τις οδήγησε σε άμεση απόσυρση μιας και το κοινό (ή τουλάχιστον αυτοί που αποφασίζουν για το κοινό) θεώρησε πως προσβάλουν διάφορα κοινωνικά θέματα ή πως είναι ακόμα και επικίνδυνες για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα των νέων. Εμάς, μια φορά, μας άρεσαν, αλλά είπαμε: η τέχνη είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα.
Yves Saint Laurent, Opium (2000)
ysl
Όταν κυκλοφόρησε η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων του Ηνωμένου Βασιλείου δέχθηκε παράπονα από περισσότερα από 900 άτομα καθώς το αλαβάστρινο σώμα της Sophie Dahl πάνω στο μπλε μετάξι θεωρήθηκε «πορνογραφικό» περιεχόμενο.
Sisley, Farming (2001)
sisley
Όταν βάζεις τον Terry Richardson πίσω από το φωτογραφικό φακό, σίγουρα δεν έχεις «αγνές» προθέσεις. Το μοντέλο Josie Maran φωτογραφίζεται να πίνει γάλα κατευθείαν από το μαστό μιας αγελάδας όμως, ας είμαστε ειλικρινείς, κανείς δεν βλέπει αυτό που δείχνει η φωτογραφία.
Gucci (2003)
gucci
O Tom Ford είναι ίσως ο πρωτομάστορας των προκλητικών διαφημίσεων, αρχής γενομένης από την εν λόγω καμπάνια για λογαριασμό του οίκου Gucci. Κατά πάσα πιθανότητα σήμερα θα περνούσε απαρατήρητη, όμως πίσω στο 2003 ήταν τουλάχιστον χυδαία.
Tom Ford, For Men (2007)
tom ford
Τι λέγαμε για τον Ford παραπάνω; Ε, όταν ο διάσημος μόδιστρος κυκλοφόρησε το πρώτο αντρικό άρωμα με το όνομά του, επέλεξε να το προωθήσει με μια διαφημιστική καμπάνια που θα τραβούσε την προσοχή. Ας πούμε πως ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Στον φακό ο Terry Richardson. Φυσικά.
Sisley, Fashioin Junkie (2007)
sisley
Τρίτος Terry Richardson, δεύτερη προσφορά της Sisley στον κατάλογο και μια διαφήμιση που προσπάθησε να σατιρίσει τα ήθη και τα έθιμα του χώρου της μόδας αλλά ο κόσμος δεν ήταν έτοιμος για κάτι πιο ποπ.
Marc Jacobs, Oh, Lola! (2011)
marc jacobs
Η Dakota Fanning γίνεται μούσα του Marc Jacobs και πρόσωπο του νέου του αρώματος -το οποίο έχει εμφανείς αναφορές στη Lolita- αλλά το μόνο που βλέπει ο κόσμος στη διαφήμιση είναι ένα 17χρονο κορίτσι με ένα μεγάλο μπουκάλι αρώματος τοποθετημένο σε εντελώς ακατάλληλη θέση, να προωθεί την παιδοφιλία. Η ίδια η Fanning ωστόσο, ακόμα και χρόνια μετά την απόσυρση της διαφήμισης, εξακολουθεί να την υποστηρίζει και να βρίσκει γελοία την κατακραυγή που προκάλεσε τότε.
Miu Miu (2011)
miu miu
Η 14χρονη, τότε, ηθοποιός Hailee Steinfeld πρωταγωνιστεί σε μια άκρως κινηματογραφική διαφήμιση για λογαριασμό του οίκου Miu Miu, στην οποία κάθεται πάνω σε σιδηροδρομικές ράγες με λίγο μελαγχολική αλλά και λίγο ατίθαση διάθεση. Οι αρμόδιες αρχές, ωστόσο, έκριναν πως οι καμπάνια είναι ανεύθυνη και στημένη σε επικίνδυνο σημείο που μπορεί να περνά μέχρι και μηνύματα αυτοκτονίας. Σπουδαίο πράγμα η φαντασία.

Στην παραγωγή το πρώτο… μπλε κρασί!

Ξεχάστε τα κόκκινα, λευκά και ροζέ κρασιά και ετοιμαστείτε να απολαύσετε το πρώτο μπλε κρασί που βγάζει η Ισπανία στην αγορά! Κοστίζει 9,7 ευρώ και οι δημιουργοί του καλούν όσους το δοκιμάζουν να ξεχάσουν όλους τους κανόνες οινολογίας. Την παράδοση αιώνων που θέλει το κρασί να είναι λευκό, κόκκινο ή ροζέ αποφάσισε να σπάσει μια ισπανική εταιρεία βγάζοντας στην παραγωγή το πρώτο… μπλε κρασί!
perierga.gr - Στην παραγωγή το πρώτο... μπλε κρασί!
Το Gik, όπως είναι η μάρκα του, αποτελεί σύμφωνα με τους παραγωγούς του μια μίξη λευκού και κόκκινου οίνου, που αποδίδει αυτό το χρώμα. Το μπουκάλι των 750ml κοστίζει 9,7 ευρώ και αποτελεί το όραμα μιας ομάδας παραγωγών ηλικιας περίπου 20 ετών. Όσο για τη γεύση; Όσοι το δοκίμασαν λένε πως αν το πιεις με κλειστά μάτια δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά, και νομίζεις πως απολαμβάνεις λευκό ξηρό κρασί!
perierga.gr - Στην παραγωγή το πρώτο... μπλε κρασί!
perierga.gr - Στην παραγωγή το πρώτο... μπλε κρασί!
Πηγή:perierga.gr

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Στην Ελβετία σχεδιάζεται το πρώτο ευρωπαϊκό Cafe pipe

Στην Ελβετία σχεδιάζεται το πρώτο ευρωπαϊκό Cafe pipe
Θέλετε να πιείτε τον αγαπημένο σας καφέ και ταυτόχρονα να εκτονώσετε τις ορμές σας; Ένας Ελβετός έχει τη λύση τολμώντας κάτι το πρωτοποριακό, τουλάχιστον στην Ευρώπη. Στόχος του είναι να ανοίξει μία καφετέρια στη Γενεύη όπου εκεί ο ανδρικός πληθυσμός θα μπορεί να απολαμβάνει τον καφέ του παράλληλα όμως και τον στοματικό έpωτα . Την κυρία που θα τον φθάσει στα... ουράνια θα την έχει επιλέξει ο ίδιος ο πελάτης μέσω Ipad.

Σύμφωνα με το γαλλικό σκανδαλοθηρικό περιοδικό "Closer" , ο τολμηρός Ελβετός Μπράντλει Σαρβέτ έχει ήδη ζητήσει άδεια για την λειτουργία του "Cafe pipe" (έτσι θέλει να το «βαφτίσει») και αναμένει το πράσινο φως από τις αρχές της Γενεύης.
Ο Μπράντλει Σαρβέτ, όπως είναι το ψευδώνυμό του γιατί, όπως λέει, δεν θέλει να αναμιγνύει την οικογένεια και τα επαγγελματικά, πιστεύει πως η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, γι' αυτό και σκέφθηκε να δώσει στους άρρενες πελάτες του την ευκαιρία να αφυπνίσουν το σώμα και το πνεύμα τους ταυτόχρονα στο μαγαζί του....

«Πίνοντας καφέ, οι πελάτες μας θα μπορεί να απολαμβάνουν την περιποίηση μιας κυρίας την οποία έχουν οι ίδιοι επιλέξει στο Ipad. Δεν θα σερβίρουμε αλκοόλ αλλά μόνο καφέ» επισημαίνει. «Κι' αυτό γιατί ο καφές δρα άμεσα στον οργανισμό. Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνδρες είναι πιο αποτελεσματικοί και παραγωγικοί στην εργασία τους όταν έχουν ικανοποιηθεί σεξουαλικά το πρωί» υποστηρίζει».
Από την πλευρά των αρμόδιων αρχών, δεν θα υπάρχει πρόβλημα νόμιμης λειτουργίας του αν καταγραφεί ως χώρος για ανδρικό μασάζ.

Με 65 ελβετικά φράγκα, πάντως, ο ανδρικός πληθυσμός θα μπορεί να ξυπνάει το μυαλό και το σώμα του προτού πάει στο γραφείο του.
Σύμφωνα με τα γαλλικά ΜΜΕ καφέ όπως το "Cafe pipe" πρωτοεμφανίστηκαν στην Ταϊλάνδη, από όπου εκτιμάται ότι πήρε την ιδέα ο Σαρβέτ για να την κάνει πράξη και στην Ευρώπη.

Οι άνδρες που επισκέπτονται την καφετέρια, παραγγέλνουν το καφέ τους ή αν θέλουν κάποια ελαφριά σνακ όπως κρύα σάντουιτς και στην συνέχεια περιμένουν την άφιξη της κυρίας...


Πηγή:e-radio.gr