Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

10 απίθανα… νόστιμα ρεκόρ!

Περίοπτη θέση έχουν στο βιβλίο Guinness, τα ρεκόρ που σχετίζονται με τα τρόφιμα, τα ποτά και το φαγητό. Ό,τι μπορείτε να φανταστείτε, κάποιοι τολμηροί αποπειράθηκαν να το κάνουν πράξη και πέτυχαν να κερδίσουν μια θέση στο βιβλίο και κάποιες φορές ένα διόλου ευκαταφρόνητο χρηματικό ποσό. Με φαντασία, δημιουργικότητα και μεθοδικότητα, πέτυχαν κάτι που στους περισσότερους θα φάνταζε ανέφικτο. Τα περισσότερα ρεκόρ έχουν καταγραφεί μέσα στην τελευταία δεκαετία και δεν έχουν καταρριφθεί μέχρι σήμερα…
Η μεγαλύτερη «περιστρεφόμενη» βάση πίτσας
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Ακόμα και από μόνο του, είναι πολύ εντυπωσιακό το θέαμα μιας ζύμης για πίτσα να «πετιέται» και να στροβιλίζεται στον αέρα. Θέλει τέχνη και μαεστρία. Ο Tony Gemignani στην Αμερική, έβαλε όλες του τις δυνάμεις και πέτυχε για δύο ολόκληρα λεπτά- να περιστρέφει στον αέρα μια βάση πίτσας διαμέτρου 80 εκατοστών. Το ρεκόρ σημειώθηκε στο εμπορικό κέντρο στη Μινεάπολη της Μινεσότα το 2006 και μέχρι σήμερα, δεν έχει καταγραφεί ανάλογη… μαγειρική απόπειρα.
Ποιο είναι το μεγαλύτερο hot dog προς πώληση;
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Μπορεί να αντιστεκόμαστε δύσκολα στη μυρωδιά ενός καλογεμισμένου hot dog, αλλά μάλλον, δεν έχουμε εξαντλήσει όλες τις αντοχές μας, αφού στην Αμερική, η δραστήρια εταιρία κρεάτων, Gorilla Tango Novelty, δημιούργησε ένα hot dog τεραστίων διαστάσεων, που ξεπερνά τα 3 κιλά και κοστίζει περίπου 40 δολάρια. Είναι διαθέσιμο στην αγορά από τον Μάρτιο του 2011 και κρατά μέχρι σήμερα, το ρεκόρ του μεγαλύτερου hot dog στον κόσμο.
Το ακριβότερο σοκολατένιο αυγό που πουλήθηκε σε δημοπρασία
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Σίγουρα δεν είναι και ό,τι πιο συνηθισμένο, ένα σοκολατένιο αυγό να πωλείται και μάλιστα, πανάκριβα σε δημοπρασία. Όμως στο Λονδίνο τον Μάρτιο του 2012, συνέβη κι αυτό. Ένα τεραστίων διαστάσεων σοκολατένιο αυγό πωλήθηκε προς 7000 λίρες (περίπου 8200 ευρώ). Την φαεινή ιδέα να κατασκευάσουν το συγκεκριμένο αυγό είχαν οι Βρετανοί William Curley, Amy Rose Curley, Alistair Birt, Sarah Frankland, Melissa Paul και Rhiann Mead και η ιαπωνικής καταγωγής, Suzue Curley.
Το μεγαλύτερο σοκολατένιο νόμισμα
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Ζυγίζει περίπου 1.000 κιλά, και κατασκευάστηκε την 1η Οκτωβρίου 2015 στο Καράκας της Βενεζουέλας, για το οποίο εγάστηκαν πάνω από 80 άτομα.
Το ακριβότερο cocktail στον κόσμο
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Κυριολεκτικά το συγκεκριμένο cocktail «μοσχοπουλήθηκε», αφού το κόστος του έφτασε τις 5500 λίρες (περίπου 6500 ευρώ). Το συγκεκριμένο cocktail δημιούργησε ο Ιταλός Salvatore Calabrese, ενώ η πώληση έγινε στο Salvatore’s Bar, στο Λονδίνο τον Οκτώβριο του 2012.
Η μεγαλύτερη ποσότητα πουρέ πατάτας που φτιάχτηκε ποτέ
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Μάλλον μυθικών διαστάσεων, η συγκεκριμένη μερίδα πουρέ ξεπερνάει τα 1000 κιλά και δημιουργήθηκε από τον Γάλλο σεφ Joël Robuchon, τον Σεπτέμβριο του 2012, στο θεματικό πάρκο Futuroscope.
Η μεγαλύτερη φρατζόλα ψωμιού
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Με βάρος περίπου 1500 κιλά, η συγκεκριμένη φρατζόλα ψωμιού δημιουργήθηκε από τον Joaquim Goncalves, στον Παναμά της Βραζιλίας, τον Νοέμβριο του 2008, κατά τη διάρκεια των εορτασμών για την Ημέρα των Παγκόσμιων Ρεκόρ. Μέχρι σήμερα είναι η πιο μεγάλη φρατζόλα ψωμιού στον κόσμο.
Η μεγαλύτερη μπριζόλα
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Με μήκος 30 περίπου μέτρα, σίγουρα είναι η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα, μπριζόλα, που έχει κοπεί ποτέ. Το ρεκόρ ανήκει στον Ισπανό Francisco Alonso και καταγράφηκε το Νοέμβριο του 2012.
Το μακρύτερο σάντουιτς
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Τέλος, το μακρύτερο σάντουιτς στον κόσμο έχει μήκος 735 μέτρα και φαντάζει… ατέλειωτο. Δημιουργήθηκε στη Βηρυτό του Λιβάνου, τον Μάιο του 2011.
Το μεγαλύτερο ψηφιδωτό από καραμέλες
perierga.gr - 10 απίθανα... νόστιμα ρεκόρ!
Κυριολεκτικά πρόκειται για «γλυπτό», μόνο που τρώγεται κι έχει σημειώσει το δικό του μοναδικό ρεκόρ… Με βάρος 267 κιλά, 18 εκατοστά ύψος, 1,55 μέτρα μήκος και 1,24 μέτρα πλάτος, δύσκολα θα καταρριφθεί το συγκεκριμένο ρεκόρ. Το τεραστίων διαστάσεων «γλυπτό» σχεδιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2012, από την αλυσίδα καταστημάτων Namba Walk, στην Ιαπωνία.
Πηγή:perierga.gr

Κι όμως: Ινδός αγόρασε το google.com με 12 δολάρια

Κι όμως: Ινδός αγόρασε το google.com με 12 δολάρια
Στις 29 Σεπτεμβρίου, για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, ένας άνδρας ισχυρίζεται ότι ήταν ιδιοκτήτης του πιο γνωστού domain name στον κόσμο: του google.com.
Πρόκειται για τον Ινδό φοιτητή του Πανεπιστημίου Babson College, Sanmay Ved, ο οποίος ανάρτησε ένα κείμενο στη σελίδα του στο Linkedin, εξιστορώντας τις... περιπέτειές του.
Σύμφωνα με την ανάρτησή του, ο Ved, στις 29 Σεπτεμβρίου, πειραματιζόταν με την επιφάνεια εργασίας της υπηρεσίας Google Domains, προσπαθώντας να εμπλουτίσει τις γνώσεις του γύρω από το αντικείμενο, όταν σκέφτηκε να ψάξει το απίθανο: κατά πόσο ήταν διαθέσιμο προς πώληση το domain της ίδιας της Google.
Προς έκπληξή του, όταν πληκτρολόγησε το google.com, είδε πως όχι μόνο το domain ήταν διαθέσιμο, αλλά και σε τιμή ευκαιρία. Βασικά, η λέξη “ευκαιρία” είναι ανίκανη να περιγράψει αυτό που αντίκρισε ο νεαρός Ινδός, αφού το google.com, το domain name μίας εταιρείας αξίας δισεκατομμυρίων, φαινόταν ότι πωλείται για την τιμή των 12 δολαρίων τον χρόνο.
Χωρίς να αργήσει, ο Samay Ved πρόσθεσε το google.com στο καλάθι του, και προχώρησε στην αγορά, περιμένοντας ότι η Google θα τον εμπόδιζε. Με ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη από την αρχική, ωστόσο, είδε την αγορά του να ολοκληρώνεται με επιτυχία, την πιστωτική του να χρεώνεται το ανάλογο ποσό, και μηνύματα να έρχονται σε εκείνον, ωσάν να ήταν ο ιδιοκτήτης.
Πιο απλά: ο Ινδός φοιτητής Sanmay Ved, στις 29 Σεπτεμβρίου 2015, αγόρασε και έγινε ιδιοκτήτης του google.com.
Ιδιοκτήτης... Sanmay Ved
Ιδιοκτήτης... Sanmay Ved
Λίγο αργότερα, πάντως, η Google “μυρίστηκε” το λάθος (;) και ακύρωσε την αγορά του νεαρού, στέλνοντάς του σχετικό email. Η εταιρεία κολοσσός μπόρεσε να το κάνει με ευκολία, καθώς η υπηρεσία μέσω της οποίας ο Ved έκανε την αγορά (Google Domains), της ανήκει. Σε μεταγενέστερη έρευνά του, ο Samay διαπίστωσε ότι, πλέον, το google.com δεν πωλείται.
Δεν είναι ξεκάθαρο γιατί και πώς είχε εμφανιστεί ως διαθέσιμο, όταν το αναζήτησε την πρώτη φορά ο Ινδός φοιτητής. Κάποιοι πιθανολογούν ότι η Google είχε ξεχάσει να “ανανεώσει” την ιδιοκτησία του και ο Sanmay Ved το αναζήτησε ακριβώς τη στιγμή που έπρεπε. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι όλο αυτό ήταν αποτέλεσμα κάποιου bug.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο νεαρός θα έχει να λέει “για τη μέρα που αγόρασε το Google.com”.
Σημειώνεται ότι, για να επιβεβαιώσει όλα τα παραπάνω, ο Ved έχει αναρτήσει και τα αντίστοιχα screenshots στο προφίλ του στο Linkedin, σημειώνοντας ωστόσο ότι δεν μπορεί να αποκαλύψει κάποιες συγκεκριμένες λεπτομέρειες, για ευνόητους λόγους.
Αν και ο ίδιος λέει ότι ανέφερε το περιστατικό στην υπηρεσία ασφαλείας της Google, αποκαλύπτοντας ότι εκτός τύχης έχει και καλή καρδιά, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που στα σχόλια κάτω από την ανάρτηση, τον προτρέπουν να μηνύσει την εταιρεία, για να εξασφαλίσει μία γερή αποζημίωση.
Πηγή:pathfinder.gr

Φανταστική απάτη: Έβγαζαν εκατομμύρια από διαρροές των ομάδων παικτών στα fantasy sports

Εργαζόμενοι εταιριών που διοργανώνουν τα περίφημα fantasy games, φαίνεται πως διαρρέουν μεταξύ τους πολύτιμες πληροφορίες και δεδομένα παικτών προκειμένου να κερδίσουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια

Σκάνδαλο πολλών εκατομμυρίων δολαρίων μυρίζει από τα άδυτα των μεγάλων εταιριών που στήνουν τα γνωστά fantasy sports στις ΗΠΑ, προέκυψε έπειτα από δηλώσεις εργαζόμενου σε μία από αυτές πως διέρρευσε τα στοιχεία για τις ομάδες παικτών πριν ολοκληρωθούν οι επίμαχοι αγώνες. Όπως διαβάζουμε στη New York Times, τη Δευτέρα, δύο από τις μεγαλύτερες εταιρίες διοργάνωσης παιχνιδιών fantasy sports, αναγκάστηκαν να προβουν σε ανακοινώσεις, με βασικό αντικείμενο τη διαφύλαξη της επιχειρηματικής τους ακεραιότητας και προκειμένου να διαβεβαιώσουν τις χιλιάδες των παικτών πως δεν διακινδυνεύεται η ασφάλεια και η αξιοπιστία των παιχνιδιών.
Όλα αυτά, λίγα εικοσιτετράωρα μετά την αποκάλυψη εργαζόμενου σε μια από τις εταιρείες, την DraftKings, σύμφωνα με την οποία είχε δώσει στοιχεία για τα παιχνίδια, πριν ξεκινήσει η τρίτη εβδομάδα της NFL (National Football League). Ο εν λόγω εργαζόμενος, που εργάζεται στην εταιρία ως manager περιεχομένου, είχε κερδίσει μόλις την περασμένη εβδομάδα 350.000 δολάρια παίζοντας στην ανταγωνιστική εταιτία FanDuel. 
Το επεισόδιο προκάλεσε αντιδράσεις και συζητήσεις για το κατά πόσο οι εταιρίες που έχουν πρόσβαση σε πολύτιμα δεδομένα, όπως για παράδειγμα τα χρήματα που ποντάρουν οι παίχτες, δεν τα χρησιμοποιούν για ίδιον όφελος. Φαίνεται πως εργαζόμενοι στις εταιρίες, διαρρέουν τις πληροφορίες μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να μπορούν να παίξουν ανάλογα στα fantasy sports και να κερδίσουν μεγάλα χρηματικά ποσά.
Οι εταιρίες απαγόρευσαν σε όλους τους εργαζόμενους να ποντάρουν και να συμμετέχουν στα παιχνίδια των ανταγωνιστικών εταιριών προσωρινα, τουλάχιστον μέχρι να κοπάσει ο κουρνιαχτός γύρο από την υπόθεση. Φυσικά, κανείς εργαζόμενος δεν επιτρέπεται να παίζει, ούτως ή άλλως, στα παιχνίδια της ίδιας της εταιρίας στην οποία και εργάζεται.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι το γεγονός πως οι περισσότεροι εργαζόμενοι σε τέτοιες εταιρίες είναι άνθρωποι που έπαιζαν μανιωδώς στα fantasy games και έτσι μεταπήδησαν επαγγελματικά στο χώρο, κάτι που εντείνει την καχυποψία για τον τρόπο που διαχειρίζονται τις απόρρητες πληροφορίες των παικτών.

Τα fantasy games και η μπίζνα δισεκατομμυρίων

Το σύστημα των φανταστικών παιχνιδιών έχει τις ρίζες της πολλά χρόνια πίσω, όταν φανατικοί του ποδοσφαίρου κυρίως, σχημάτιζαν τις φανταστικές τους ομάδες, επιλέγοντας παίκτες από τον πραγματικό χώρο του αθλητισμού και έπαιζαν με εκείνες απέναντι σε άλλους που είχαν ακολουθήσει την ίδια διαδικασία. Κάθε παίκτης κέρδιζε πόντους, ανάλογα με την επίδοση του παίκτη που είχαν βάλει στην ομάδα τους, στο πραγματικό πρωτάθλημα.
Με τα χρόνια το φανταστικό αυτό παιχνίδι πήρε τεράστιες διαστάσεις και εταιρίες εμφανίστηκαν για να το διευρύνουν και να το κάνουν ακόμη πιο ελκυστικό και προσοδοφόρο. Οι εταιρίες αυτές επιτρέπουν σε όποιον το επιθυμεί να μπει στο παιχνίδι με μια online εγγραφή και ποντάροντας από 0.25 έως και 1000 δολάρια, παίζοντας απέναντι σε εκατοντάδες άλλους αντιπάλους με έπαθλο που μπορεί να φτάσει ακόμη και τα δύο εκατομμύρια δολάρια.

Είναι πολλά τα λεφτά...

Ο κύκλος εργασιών των εταιριών έχει αγγίζει ήδη αστρονομικά ποσά, με τις εκτιμήσεις να θέλουν τα παιχνίδια αυτά να παράγουν 2,6 δισ. δολάρια αυτή τη χρονιά, ποσό που αναμένεται να εκτιναχτεί στα 14,4 δις μέχρι το 2020. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που αρκετές ομάδες του πρωταθλήματος συνεργάζονται με τις δύο αυτές εταιρίες, DraftKings και FanDuel με συμφωνίες συνεργασίες εκατομμυρίων δολαρίων με μιντιακούς ομίλους και ομάδες.
Οι ειδικοί εξηγούν πως πρόκειται για μια αγορά που αναπτύσσεται ραγδαία και ως εκ τούτου θα υπάρξουν πολλά ζητήματα που θα προκύψουν. Σε κάθε περίπτωση, οι αιτιάσεις του εργαζόμενου πως έκανε ένα αθώο λάθος δεν αναιρούν το γεγονός πως η αγορά υπέστη βαρύτατο πλήγμα, κατά κύριο λόγο αξιοπιστίας.
Πηγή:news247.gr

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Το αρχαιότερο επάγγελμα δεν είναι αυτό που νομίζουμε και άλλες άχρηστες πληροφορίες που τις ξέρουμε λάθος

Το αρχαιότερο επάγγελμα δεν είναι αυτό που νομίζουμε και άλλες άχρηστες πληροφορίες που τις ξέρουμε λάθος
Τα ηλιοτρόπια κοιτάζουν συνέχεια τον ήλιο, οι έγκυες πρέπει να τρώνε για δύο, αν όλοι οι Κινέζοι χοροπηδούσαν ταυτόχρονα ο κόσμος θα... άλλαζε.
Είναι μερικές από τις λεγόμενες άχρηστες πληροφορίες, που όμως τις ξέρουμε λάθος. Γιατί τα παραπάνω δεν ισχύουν. Κάτι τέτοιους μύθους κατέρριψε ένα νέο βιβλίο, το οποίο έγραψαν τα «μυαλά» πίσω από την εκπομπή QI του BBC.
Σύμφωνα με αυτούς λοιπόν:
Το σάντουιτς δεν εφευρέθηκε από τον Ερλ του Σάντουιτς, εκείνος του χάρισε το όνομά του. Πριν από αυτό αποκαλούνταν «ψωμί και τυρί» ή «ψωμί και κρέας». Το παλιότερο καταγεγραμμένο σάντουιτς κατασκευάστηκε κατά τον 1ο π.Χ. αιώνα, από έναν ραβίνο που ονομαζόταν Χιλέλ ο Γηραιότερος και περιελάμβανε αρνί, χρένο και τσάτνεϊ. Ακόμη οι Εβραίοι τρώνε παραλλαγές του γιορτάζοντας το εβραϊκό Πάσχα.
Οι έγκυες δεν πρέπει να τρώνε για δύο. Πρέπει να τρώνε για έναν και 1/10. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Υγείας της Βρετανίας, δεν χρειάζονται καν επιπλέον θερμίδες για τους πρώτους έξι μήνες. Για τους τελευταίους τρεις, χρειάζονται μία μικρή αύξηση θερμίδων, περίπου 200 την ημέρα.
Το αρχαιότερο επάγγελμα δεν είναι η πορνεία αλλά η κατασκευή εργαλείων. Οι πρόγονοι των σύγχρονων ανθρώπων μετέτρεπαν κομμάτια πυριτόλιθου σε εργαλεία πριν από 2,5 εκατ. χρόνια και πλέον.
Τα ηλιοτρόπια δεν στρέφονται προς τον ήλιο, τουλάχιστον όχι εκείνα που έχουν αναπτυχθεί πλήρως. Σταματούν να ακολουθούν τον ήλιο μόλις αρχίσουν να βγάζουν μπουμπούκια. Μετά από αυτό παραμένουν σταθερά σε ένα σημείο, συνήθως στραμμένα προς την ανατολή ώστε να μην ζεσταίνονται πολύ τις απογευματινές ώρες.
Τα ψηλά τακούνια δεν κατασκευάστηκαν για γυναίκες. Τα πρώτα φτιάχτηκαν στη Μέση Ανατολή, πιθανότατα στην Περσία, τον 9ο αιώνα. Σχεδιάστηκαν για τους ιππείς, ώστε να κρατούν σταθερά τα πόδια τους στον αναβολέα. Οι γυναίκες άρχισαν να τα φοράνε περίπου το 1630, ως μέρος της μόδας να μιμούνται τους άνδρες.  
Το ζεστό νερό δεν βοηθάει περισσότερο από το κρύο στο καθάρισμα των χεριών από βακτήρια. Το πιο σημαντικό είναι το σαπούνι. Παρότι το ζεστό νερό σκοτώνει τα βακτήρια, θα έπρεπε να είναι σχεδόν βραστό.
Το ζώο με τα περισσότερα δόντια δεν είναι ούτε καρχαρίας, ούτε κροκόδειλος. Είναι γυμνοσάλιαγκας. Ενα συγκεκριμένο είδος του μπορεί να έχει έως και 750.000 δόντια.
Οι καουμπόηδες δεν φορούσαν πλατύγυρο καπέλο. Στην Αγρια Δύση φορούσαν ότι έβρισκαν μπροστά τους.
Αν όλος ο πληθυσμός της Κίνας χοροπηδούσε ταυτόχρονα, δεν θα συνέβαινε τίποτα. Ακόμη κι αν κάτι τέτοιο μπορούσε να οργανωθεί, έχει υπολογιστεί ότι το αποτέλεσμα του γδούπου θα αντιστοιχούσε σε μόλις 500 τόνους ΤΝΤ.
Οι Γάλλοι δεν ήταν οι πρώτοι που άρχισαν να τρώνε βατραχοπόδαρα. Ηταν οι Βρετανοί της παλαιολιθικής εποχής, γιατί βρήκαν σε αυτά μία θρεπτική τροφή που μαγειρεύονταν εύκολα.
Ο ταχύτερος τρόπος για να αποκτήσει κανείς «μπρονζέ» δέρμα δεν είναι να καθίσει στον ήλιο αλλά να φάει καρότα.
Ο Ρωμαίος δεν φλέρταρε την Ιουλιέτα ενώ εκείνη βρισκόταν σε μπαλκόνι. Ο Σαίξπηρ έγραψε ότι η Ιουλιέτα εμφανίστηκε σε παράθυρο. Δεν υπήρχαν μπαλκόνια στην ελισαβετιανή Αγγλία. Η σκηνή του μπαλκονιού ήταν ιδέα του θεατρικού συγγραφέα Τόμας Οτγουεϊ (1652-85), ο οποίος άλλαξε το έργο, κλέβοντας τους χαρακτήρες, την πλοκή και μεγάλο μέρος των διαλόγων του Σαίξπηρ. Η δική του εκδοχή έγινε πιο δημοφιλής από την αρχική.
Η πιο παχύσαρκη χώρα δεν είναι οι ΗΠΑ, αλλά το Ναούρου. Οι 10.000 κάτοικοι αυτού του νησιού στο νότιο Ειρηνικό έχουν μέσο δείκτη μάζας σώματος 34, ενώ για υγιείς ανθρώπους αυτή κυμαίνεται από 18 έως 25.
Η μεγαλύτερη πυραμίδα, σε ότι αφορά τον όγκο, δεν είναι στην Αίγυπτο, αλλά στο Μεξικό, η πυραμίδα Τσολούλα.
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαστικών στον κόσμο δεν είναι η Michelin αλλά η Lego. Φτιάχνει έως και 320 εκατ. λάστιχα το χρόνο για τα παιχνίδια της, ξεπερνώντας κατά πολύ τα 170 εκατ. της Michelin.


Πηγή: iefimerida.gr 

ΗΠΑ: Ένας στους 10 πιστεύει ότι USB είναι τα αρχικά ευρωπαϊκής χώρας

ΗΠΑ: Ένας στους 10 πιστεύει ότι USB είναι τα αρχικά ευρωπαϊκής χώρας
Οι Αμερικανοί δεν έχουν καμία επαφή με την ορολογία της τεχνολογίας, τουλάχιστον αν πιστέψει κανείς αυτήν την δημοσκόπηση: περισσότεροι από ένας στους δέκα νομίζουν ότι USB είναι τα αρχικά κάποιας χώρας στην Ευρώπη, ενώ άλλοι τόσοι πιστεύουν ότι το HTML είναι σεξουαλικά μεταδιδόμενο νόσημα.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το 2014 για λογαριασμό του VoucherCloud.net, μια υπηρεσία εκπτωτικών κουπονιών, η οποία ήθελε να διερευνήσει πόσο εξοικειωμένοι είναι οι χρήστες του Διαδικτύου με τις σύγχρονες τεχνολογίες.

Όπως φαίνεται, όχι και πολλοί.

  • Το 11% των ερωτηθέντων απάντησε ότι το HTML, μια γλώσσα προγραμματισμού για το Διαδίκτυο, είναι ασθένεια που μεταδίδεται με τη σεξουαλική επαφή
  • Το 12% δήλωσε ότι το USB είναι ευρωπαϊκή χώρα
  • Το 27% απάντησε ότι το gigabyte είναι έντομο που απαντάται ευρέως στη Νότιο Αμερική
  • Το 23% νόμιζε ότι MP3 είναι το όνομα ρομπότ από τον Πόλεμο των Άστρων
  • Το 18% θεωρούσε ότι Blue-ray είναι είδος σαλαχιού
  • Το 15% απάντησε ότι ο όρος software χρησιμοποιείται για μαλακά, άνετα είδη ρουχισμού
Η ειρωνεία είναι ότι το 61% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι είναι σημαντικό να έχει κανείς γνώσεις τεχνολογίας.

Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε μέσω email σε δείγμα 2.392 ανδρών και γυναικών άνω των 18%. Οι συμμετέχοντες δεν ενημερώθηκαν ότι η δημοσκόπηση εξέταζε ειδικά θέματα τεχνολογίας, ούτε έλαβαν αμοιβή για τη συμμετοχή τους. Σε κάθε ερώτηση κλήθηκαν να διαλέξουν από μια λίστα τριών διαφορετικών απαντήσεων.
 
Λόγω της έκπληξης που προκαλούν οι απαντήσεις, η έρευνα δέχτηκεεπικρίσεις από δικτυακό τόπο που ασχολείται με θέματα δημοσιογραφικής δεοντολογίας. 

Η εταιρεία που διενήργησε τη δημοσκόπηση, Yetis Public Relations, απέρριψε τις κατηγορίες και έδωσε στη δημοσιότητα όλα τα αποτελέσματα της έρευνας.

«Είναι 100% γνήσια» διαβεβαίωσε η Λιν Τόμας, στέλεχος της εταιρείας.
Πηγή:in.gr