Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Mήνυσε τους γονείς του, επειδή δεν τον στηρίζουν οικονομικά... στα 30 του!

Mήνυσε τους γονείς του, επειδή δεν τον στηρίζουν οικονομικά... στα 30 του!
Ο Kuang Zhengxuan μπορεί να έχει κλείσει τα 29 και να οδεύει στα 30, όμως δεν σκέφτηκε ούτε στιγμή πως θα έπρεπε να βγάζει μόνος του τα προς το ζην. Ο Κινέζος κακομαθημένος Kuang παράτησε το σχολείο για να γίνει ξυλουργός και έπειτα κομμωτής. 

Δούλεψε για λίγο, όμως απολύθηκε γιατί τον κατηγόρησαν για κλοπή. Τότε λοιπόν σταμάτησε να δουλεύει, αφού, όπως είπε στους γονείς του, μάλλον δεν μπορεί να κάνει τίποτα στη ζωή του και δεν έχει ούτε μια ικανότητα. Έτσι, απαιτούσε από τους γονείς του να τον θρέφουν για πάντα.
Ο ίδιος ζει στο σπίτι της οικογένειάς του, κοιμάται και παίζει παιχνίδια στο κινητό.
Οι γονείς του του ζήτησαν να φύγει από το σπίτι και να βρει μια δουλειά. Όμως και τώρα που έφυγε, κάνει τα ίδια!
«Μας παίρνει διαρκώς τηλέφωνο, ζητώντας λεφτά». Ο Kuang, πάλι, θεωρεί αυτονόητο να ζητά λεφτά: «Εγώ δεν έχω καμία ικανότητα, ενώ αυτοί έχουν, άρα πρέπει να με πληρώνουν», λέει. Έτσι, τους... μήνυσε, απαιτώντας να τον μεγαλώσουν και να τον φροντίζουν εσαεί.
Αυτήν τη στιγμή εργάζεται ως μοντέλο σε σχολή Καλών Τεχνών για να βγάλει ένα χαρτζιλίκι. «Πρέπει να κάθομαι 4 ώρες ακίνητος και επίσης αυτή η δουλειά δεν είναι σταθερή, οπότε δεν μπορώ να φροντίσω τον εαυτό μου. Οι γονείς μου μπορούν να μου δίνουν χρήματα, αλλά δεν το κάνουν, γι' αυτό κι εγώ θα ακολουθήσω τη νομική οδό», αναφέρει.
Πηγή:e-radio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου