Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Τι συμβαίνει όταν ζητάς από τον 'λάθος' άνθρωπο να κάνει photoshop

Ένας Αμερικανός photoshoper κάνει στις φωτογραφίες σου ό,τι ακριβώς του ζητήσεις, προκαλώντας χαμό στο διαδίκτυο (pics)
Άλλοι προσπαθούν με μακιγιάζ να δείχνουν πιο όμορφοι, άλλοι με πλαστικές επεμβάσεις και άλλοι με το photoshop. Και αν το τελευταίο φαίνεται η πιο ασφαλής εναλλακτική λύση, μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτείς γιατί αν "πέσεις" στα χέρια του λάθος ανθρώπου το αποτέλεσμα μόνο το επιθυμητό δεν θα είναι.
AdTech Ad

Παράδειγμα προς αποφυγή (αν δεν έχεις χιούμορ), ο Αμερικανός Τζέιμς Φρίντμαν, ένας ιδιαίτερος photoshoper, ο οποίος θα δεχτεί τις φωτογραφίες σου και θα κάνει ακριβώς αυτό που θα του ζητήσεις. Κυριολεκτικά...
"Ο φίλος μου τράβηξε τη φωτογραφία αλλά αυτό το άσχημο πλάσμα, την χάλασε. Μπορείς να το αφαιρέσεις;"
"Μπορείς να βγάλεις το κορίτσι με την μωβ φούστα;" - "Την έβγαλα έξω. Περάσαμε καλά"
"Μπορείς να φτιάξεις αυτή την 'πλάκα', μεγαλώνοντας το στήθος;"
"Με λένε Αντρέι και είμαι από τη Ρωσία. Είμαι ξαπλωμένος σε μια παραλία στη Ρωσία αλλά θα ήθελα να ήμουν στην Αμερική"
"Μπορείς να με βάλεις πίσω από ένα τανκ;"
"Μπορείς να βάλεις λίγο δράμα σ' αυτή τη φωτογραφία, βάζοντας με να πηδάω μακριά από κάτι;" - Ευθύνες
"Μπορείς να ξυρίσεις τον άνδρα μου;"
"Μπορείς να κάνεις τον πατέρα μου να κοιτάει αλλού;"
"Κάνε σε παρακαλώ τα οπίσθιά μου μεγαλύτερα, σαν της Κιμ, να τις κάνω να ζηλέψουν"
"Είμαι από την Ινδία και το όνειρό μου είναι να γίνω διασημότητα στην Αμερική. Μπορείς να κάνεις το όνειρο μου πραγματικότητα; Επίσης, πάντα ήθελα να γίνω ξανθός"
"Σε παρακαλώ κάνω μακρύτερα τα πόδια μου, γιατί εδώ δείχνουν πιο κοντά απ' ό,τι είναι στην πραγματικότητα"
"Μπορείς να κόψεις τα οπίσθιά μου και να μου τα στείλεις με μια ωραία "κορνίζα", θέλω να τα χρησιμοποιήσω ως εικόνα σε προφίλ" - "Τα οπίσθιά σου είναι καθ' οδόν"
"Κάνε με να μοιάζω περισσότερο στην Κάιλι Τζένερ (σ. μία εκ των Καρντάσιαν)." - "Έτσι είναι η αληθινή Κάιλι"
"Είμαι χαρούμενος σ' αυτή την φωτογραφία αλλά είμαι emo. Μπορείς να με κάνεις να δείχνω λυπημένος;" - "Δεν γίνεται να είσαι απλά λυπημένος. Πρέπει να υπάρχει και λόγος. (Δίδακτρα)"
"Θα ήταν δυνατόν να βάλεις ένα τατουάζ μια γωνία (σ.σ.  εννοούσε αετό angle - eagle) με μικρά φτερά στην κοιλιά μου;"
"Μπορείς να βάλεις την ξαδέρφή μου σε ένα διαστημόπλοιο ή κάτι τέτοιο και να την κάνεις να πετάει στον Εβραίο Πίτερ (σ.σ. εννοούσε Δία - Jupiter) ή στον Άρη;"

Πηγή:news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου