Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Συλλέγει σουτιέν για καλό σκοπό

Τη μοναδική συλλογή από 5.000 γυναικεία σουτιέν κατέχει ο 56χρονος Κινέζος Chen Qingzu. Ποιος ο στόχος.

56χρονος Κινέζος Chen Qingzu, επιδεικνύει την μοναδική συλλογή του από 5.000 γυναικεία σoυτιέν. Ο ίδιος τονίζει πως έχει συλλέξει τα σουτιέν σε μια περίοδο 20 ετών κατά τη διάρκεια των οποίων ταξίδεψε σε κολέγια σε όλη την Κίνα παραδίδοντας σεμινάρια για την καταπολέμηση του καρκίνου του στήθους.
Τα περισσότερα από τα σουτιέν είναι δώρα από τις φοιτήτριες των κολεγίων που επισκέφτηκε. "Πολλά κορίτσια νομίζουν ότι είμαι φετιχιστής. Όταν όμως τους εξηγώ ότι το κάνω για να μάθουν πως πρέπει να το φορούν για να εφαρμόζεται καλά πάνω τους τότε πείθονται για την πρόθεσή μου."

" Ορισμένοι από τους φίλους μου σκέφτονται ότι το χόμπι μου είναι λίγο περίεργο, αλλά εγώ δεν το βλέπω έτσι"  και προσθέτει " Τα σουτιέν αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στην κοινωνία τα τελευταία 20 χρόνια και ελπίζω ότι με αυτόν το τρόπο δίνω ένα σοβαρό μήνυμα του για την υγεία του μαστού και την πρόληψη του καρκίνου."

Ο 56χρονος που ζει στην πόλη Yacheng θέλει να ανοίξει ένα μουσείο όπου η είσοδος θα είναι ελεύθερη και οι επισκέπτες θα μπορούν να δουν τη μεγάλη συλλογή του.
Πηγή:news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου