Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Οι πιο ηλίθιες ερωτήσεις που έκαναν χρήστες στo Internet

Οι πιο ηλίθιες ερωτήσεις που έκαναν χρήστες στo Internet
Η Google έδωσε τη δυνατότητα σε όλους να μπορούν να ψάχνουν πληροφορίες για το οτιδήποτε. Και δεν μιλάμε μόνο για συνταγές ή τραγούδια, ούτε καν για πορνό ταινίες. Μιλάμε για ερωτήσεις και απορίες που δεν μπορείτε ούτε να τις φανταστείτε, εκτός κι αν η Google κάποτε δημοσιεύσει όσα έχει κληθεί να απαντήσει. Μερικές από αυτές πιο κάτω...
- Γιατί η γυναίκα μου δεν κάνει μπάνιο στη θάλασσα γυμνή;
- Τι θα γίνει αν κάτσω στην καρέκλα ανάποδα;
- Γιατί φοβάμαι τους Κινέζους;
- Τι σημαίνει όταν κάποιος μπορεί να παράγει ήχους γάτας;
- Γιατί η γυναίκα μου έκανε σεξ με έναν άλλο;
- Πώς λέγεται η δουλειά που κάνουν στα σούπερ μάρκετ;
- Το να ζήσει κανείς στη Συρία είναι καλή ιδέα;
- Mπορείς να κολλήσεις AIDS από σκύλο;
- Aπό πού μπορώ να αγοράσω μια χαζή μαϊμού;
Επίσης ενδιαφέρον είναι και το Yahoo Answers, όπου οι χρήστες ρωτούν κάτι περιμένοντας τη βοήθεια άλλων χρηστών.
Ερωτήσεις όπως...
- Μπορώ να κάνω τον γιο μου γκέι;
- Πώς να φωνάζω τη γυναίκα μου στο κρεβάτι;
- Μπορείς να κολλήσεις AIDS από σεξ με κότα;
- Πώς μπορώ να μη μυρίζω μετά το σεξ;
- Πώς ανοίγεις ένα σουτιέν;
- Πώς κάνω ερώτηση στο Yahoo Answers;
- Γιατί ο αδερφός μου δεν έχει περίοδο;
- Η κοπέλα μου είναι έγκυος, αλλά δεν έχουμε κάνει σεξ. Τι έγινε;
...είναι λίγες από τον μαγικό κόσμο της απορίας στο Internet...
Πηγή:e-radio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου