Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Βασιλιάς στην πιο «καυστική» ατάκα ο Ουίνστον Τσόρτσιλ

Βασιλιάς στις πνευματώδεις και «καυστικές» ατάκες ανακηρύχθηκε ο Ουίνστον Τσόρτσιλ, μετά από δημοσκόπηση για τις πιο αστείες προσβολές που έχουν ακουστεί ποτέ από μουσικούς, ηθοποιούς, πολιτικούς και άλλα δημόσια πρόσωπα.
Βασιλιάς στην πιο «καυστική» ατάκα ο Ουίνστον Τσόρτσιλ
Η περίφημη ατάκα του Τσόρτσιλ: «Μπορεί να είμαι μεθυσμένος, κυρία μου, αλλά το πρωί εγώ θα είμαι νηφάλιος και εσείς ακόμα άσχημη», που είχε πει απευθυνόμενος στη Λαίδη Αστορ, την πρώτη γυναίκα που εξέλεγη το 1919 στη Βουλή των Κοινοτήτων, βρέθηκε πρώτη στη λίστα σύμφωνα με την εφημερίδα Mirror.
Δεύτερος στη λίστα, βρέθηκε ο Αμερικανός Πρόεδρος, Μπαράκ Ομπάμα, με τη φράση «Αν βάλεις κραγιόν σε ένα γουρούνι, πάλι γουρούνι θα είναι» αναφερόμενος στη Σάρα Πέιλιν όταν εκείνη σχολίασε ότι η μόνη διαφορά μεταξύ ενός πιτ μπουλ και της «soccer mom» (η μητέρα-σύζυγος που ζει στα προάστια) ήταν το κραγιόν.

Ολόκληρη η λίστα είναι η εξής:

  • Ουίνστον Τσόρτσιλ προς Λαίδη Άστορ: «Μπορεί να είμαι μεθυσμένος, κυρία μου, αλλά το πρωί εγώ θα είμαι νηφάλιος και εσείς ακόμα άσχημη».
  • Μπαράκ Ομπάμα, προς απάντηση στο αστείο της Σάρα Πέιλιν πως η μόνη διαφορά ανάμεσα σε ένα πίτμπουλ και της «soccer mom» είναι το κραγιόν: «Αν βάλεις κραγιόν σε ένα γουρούνι, πάλι γουρούνι θα είναι».
  • Λιμπεράτσε σε κριτικό: «Σας ευχαριστώ πολύ για την πολύ διασκεδαστική κριτική σας. Μετά την ανάγνωση, γελούσε σε όλη τη διαδρομή μέχρι την τράπεζα».
  • Ο τραγουδιστής Νόελ Γκάλαχερ στον Ρόμπι Γουίλιαμς: «εννοείς εκείνον τον χοντρό χορευτή των Take That;»
  • Ο Ουίνστον Τσόρτσιλ στην τουαλέτα, όταν τον διέκοψαν για να απαντήσει σε μια κλήση του Λόρδου Privy Seal: «Πείτε του ότι μπορώ να διαχειριστών μόνο ένα σ…ό τη φορά».
  • Ο Φρανκ Σινάτρα για τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ: «Τουλάχιστον βρήκε τον πραγματικό έρωτα – κρίμα που δεν μπορεί να παντρευτεί τον εαυτό του».
  • Η Ελίζαμπεθ Τέιλορ:«Ορισμένα από τους καλύτερα αρσενικά μου, ήταν τα σκυλιά και τα άλογα».
  • Ο Groucho Marx: Πήρε την καλή εμφάνιση από τον πατέρα της. Είναι πλαστικός χειρουργός».
  • Η Μπέτι Μίντλερ για την πριγκίπισσα Άννα της Βρετανίας: «Αγαπά την φύση παρά τα όσα της έχει κάνει».
  • Ο Λίαμ Γκάλαχερ σχολιάζοντας την απόφαση της Βικτόρια Μπέκαμ να γίνει συγγραφέας: «Δεν είναι ικανή να μασήσει τσίχλα και να περπατήσει σε ευθεία γραμμή, πόσο μάλλον να γράψει και βιβλίο».
Πηγή: e-go.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου