Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Ο κομπλεξικός κύριος ...Πελέ


Για μια ακόμη φορά ο Πελέ απέδειξε πόσο κομπλεξικός είναι, κάνοντας από μόνος του σύγκριση μεταξύ του εαυτού του και του Μέσι.Χαρακτηριστικά στο περιθώριο της κατάκτησης του Κόπα Λιμπερταδόρες από την αγαπημένη του ομάδα, τη Σάντος, δήλωσε:«Με ρωτάτε αν ο Μέσι είναι καλύτερος του Πελέ; Για να φθάσει εκεί που πήγα εγώ πρέπει να σκοράρει πάνω από 1283 γκολ».
Ενώ στη συνέχεια αναφερόμενος και στο νέο μεγάλο αστέρι της Βραζιλίας, Νέιμαρ, δήλωσε:«Ο Νέιμαρ είναι μεγάλο ταλέντο. Ελπίζω να μην καταλήξει σαν τον Μέσι που παίζει καλά με την ομάδα του και δεν κάνει τίποτα με την εθνική του ομάδα».
Δεν γνωρίζω αν ο Πελέ έχει πείσει τον εαυτό του ότι δεν πρόκειται ποτέ κανένας να ξεπεράσει τις επιδόσεις του και να χαρακτηριστεί καλύτερος ποδοσφαιριστής από αυτόν, αλλά σίγουρο είναι ένα.Δεν υπάρχει μεγαλύτερη κομπλεξάρα από αυτό το μεγάλο ποδοσφαιριστή, αλλά πολύ κακό χαρακτήρα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις το αργοκίνητο και πιο άτεχνο ποδόσφαιρο που έπαιζαν στη δεκαετία του '70, με το σημερινό.
Και βέβαια μην ξεχνάμε ότι ο Πελέ, εκτός της Εθνικής Βραζιλίας, τα υπόλοιπα τέρματα τα έβαλε απέναντι σε υπερομάδες στη Λατινική Αμερική, στο πρωτάθλημα της Βραζιλίας και στο καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου, το Αμερικάνικο, και όχι στα υποανάπτυκτα πρωταθλήματα της Ευρώπης.Κι εγω φίλε μου στην αλάνα της γειτονιάς μου έχω βάλει 1500 γκολ, είμαι ο καλύτερος παίχτης του κόσμου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου